loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 4 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 

                                                ایرانسل

 

اکنون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی صحبت کنید، بعداً بپردازید!
با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، می توانید از تمام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مزایای استفاده از تلفن همراه بهره‌مند شده و مخارج مکالمات خود را در پایان ماه بپردازید.
گام اول: یک بسته راه اندازی «پرداخت ماهانه» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی نام و دفترچه راهنماست.
صورت ریز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مکالمات:
شماره مرکز پیام ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی ۰۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
به عنوان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مشتری طرح «پرداخت ماهانه» در پایان هر دو ماه، یک صورت‌حساب دریافت خواهید کرد که بنابر درخواست شما، صورت ریز مکالمات انجام شده نیز می‌تواند همراه آن ارسال گردد. این صورت‌حساب به نشانی پست الکترونیکی (email) شما فرستاده خواهد شد. شما برای پرداخت این صورت‌حساب، ۲۸ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.
پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
نحوه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شروع
یک خط تلفنی شبانه روزی برای ارائه کمک و پشتیبانی و امکان دسترسی فوری به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تیم خدمات مشترکین ایرانسل در خدمت شماست. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
اکنون می توانید از امکانات شبکه ایرانسل استفاده نموده و در پایان هر ماه هزینه های خود را پرداخت کنید. برای پرداخت صورتحساب خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی ۳۰ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
تا زمانی که شما تحت پوشش طرح «پرداخت ماهانه» هستید ، تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی های شما بر اساس نرخهای تعیین شده در برگه های تعرفه این طرح محاسبه می شوند. این برگه ها در فروشگاهها و همچنین در صفحه تعرفه های طرح پرداخت ماهانه این وب سایت موجود می باشند.
گام سوم: تماس بگیرید!پس از تکمیل ثبت نام، پیام کوتاهی مبنی بر تایید این عملیات برایتان ارسال خواهد شد. پس از دریافت این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی پیام شماره شما فعال شده و می توانید استفاده از آن را آغاز نمایید. سیم کارت شما جهت استفاده از طرح « پایه ثانیه ای» برنامه ریزی شده است.
۲. فرم را به طور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی کامل پر کنید؛
گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نمایید. ایرانسل طبق قانون موظف است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید. جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هرشماره تلفن دیگری به جز تلفن همراه خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی منتقل کنید.
انتقال تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تلفنی:
۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی خدمات دریافت کنید؛
خدمات مشترکین ایرانسل: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
طرح دائمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
شما می توانید با در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
از خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
فقط برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شما
نکته مهم: لطفاً ضوابط و شرایط استفاده از خدمات ایرانسل را مطالعه فرمائید. شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
صورت ریز مکالمات شامل گزارش کامل مصرف ماهانه شما می باشد. این گزارش منعکس کننده شماره مقصد، مدت زمان مکالمه، زمان برقراری تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی و هزینه تماس است.
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری رابه سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. هر پیام نوشتاری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شما می تواند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشد. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکزپیام اطمینان حاصل فرمائید.
برای بهره مندی از طرح «پرداخت ماهانه» تنها کافی است مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک به صورت ماهانه بپردازید . سایر هزینه های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تلفن همراه شما به صورت مجزا در صورتحساب منعکس خواهد شد.
کاربرد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی این طرح
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 73
  • بازدید کلی : 312