loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 3 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید شارژ







ایرانسل

به گفته وی، از این مبلغ، ۳۵ هزار میلیارد ریال مستقیما خرید شارژ مستقیم ایرانسل توسط ایرانسل به خزانه واریز شده و ظرف ۶ ماه اول سال جاری مجموع واریزی به خزانه دولت به ۱۳۰۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرده و در این میان موفق شده است ۱.۲ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خارجی جذب کند.
دزفولی، درآمد مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل در مدت ۵ سال گذشته را ۶۶ هزار میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این عدد درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم دولت از محل پروژه ایرانسل است و در آن درآمد دولت از طریق شرکت‌های همکار ایرانسل ذکر نشده است. به گفته وی این درآمد با رشد سالانه ترکیبی ۷۲ درصد، از معدود پروژه‌هایی است که این میزان درآمد را برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل دولت ایجاد کرده است.
مدیرکل گروه پروژه ایرانسل نیز با اعلام استفاده از انرژی‌های ترکیبی، خورشیدی، بادی، سوخت و برق برای جلوگیری از اتلاف انرژی و ادامه ایجاد اولین سایت‌های سبز با انرژی ترکیبی در کشور توسط ایرانسل اظهار داشت: ایجاد سایت‌های مورد تائید سازمان انرژی اتمی از لحاظ بی‌ضرر بودن تشعشات از سیاست‌های ایرانسل است و برهمین اساس تمام سایت‌ها تحت استانداردها و نظارت سازمان انرژی اتمی راه‌اندازی می‌شوند و میزان تشعشعاتی که از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایت‌های ایرانسل ساطع می‌شود، بین یک صدم تا یک پانصدم حد مجاز است.
مهندس محمود طلایی با اشاره به همکاری با مراجع ذیصلاح درخصوص اثبات بی‌ضرر بودن آنتن‌های تلفن همراه ایرانسل گفت: در این باره توافقنامه‌ای با دانشگاه علم و صنعت امضا شد که براساس آن از سایت‌های ایرانسل به صورت اتفاقی نمونه‌برداری کرده و آنها را نیز خرید شارژ مستقیم ایرانسل اندازه گیری کردند که مهر تائیدی بر ادعای ما و سازمان انرژی اتمی روی استاندارد بودن تشعشعات سایت‌های ایرانسل بوده است.
دزفولی افزود: در ایرانسل سیستم دقیق خرید شارژ مستقیم ایرانسل محاسبه قیمت تمام شده وجود دارد که با چند صد پارامتر قیمت تمام شده هر محصولی را درمی‌آورد و همه خدماتی که ارایه می‌کنیم، درچارچوب تسهیم درآمد است و بر مبنای درآمد دولت و قیمت تمام شده ایرانسل است و در ابتدای عرضه خیلی از سرویس‌ها ابتدا ما هزینه‌های آن را تقبل می‌کنیم تا صاحبان محتوا نقطه سر به سر برسند.
به گفته وی بدون محاسبه درآمدهای ناشی از پیام کوتاه، درآمد ایرانسل از خدمات ارزش افزوده را ۴ درصد عنوان کرد و گفت: این عدد در قیاس با خیلی از کشورها عدد خوبی است اما راضی‌کننده نیست خرید شارژ مستقیم ایرانسل و هدف‌های بالاتری را برای خودمان تعریف کرده‌ایم و با سرویس‌های متنوعی که بخشی از آن در نمایشگاه تله‌کام امسال عرضه خواهند شد، این رقم افزایش می‌یابد.
دزفولی افزود: در بحث الگوسازی، ایرانسل با بکارگیری بهترین فناوری‌ها، روش‌ها، سیستم‌ها، منابع انسانی و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود در کشور و ایجاد تحول در مدیریت کشور توانسته است الگوی مناسبی برای استفاده در سایر صنایع و دیگر عرصه‌ها باشد که آن را در مقایسه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با بقیه شاخص‌ها، شاخص مهمتری از نظر فضای کسب و کار کشور می‌دانیم.
وی به فعالیت ایرانسل در حوزه مسوولیت‌های اجتماعی، محیط زیست و زیبایی شهرها اشاره خرید شارژ مستقیم ایرانسل کرد و گفت: به استفاده مشترک از سایت‌های BTS موجود در ایستگاه‌های آتش نشانی، پل‌های عابر پیاده و دکل‌های موجود در سطح شهر برای حفظ زیبایی شهر و برهم نزدن مبلمان شهری اقدام کردیم و معتقدیم علیرغم اینکه شبکه باید به صورت مرتب از نظر ظرفیت و پوشش توسعه یابد، نباید به گونه‌ای نیز عمل کنیم که فضای شهری نامناسب شود.
مدیرعامل ایرانسل با اشاره به اینکه دهه ۹۰، دهه پیشرفت و عدالت است، گفت: ایرانسل با خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارایه تعرفه‌های مختلف متناسب با همه اقشار جامعه، به صفر رساندن قیمت سیم‌کارت، گسترش شبکه در گستره جغرافیایی کشور، یکسان‌سازی نرخ مکالمات در سطح کشور و حذف هزینه جابجایی تلاش کرده است تا امکان استفاده از تلفن همراه و خدمات ارتباطی را برای همه اقشار و بخش‌های محروم کشور میسر کند.
امکان استفاده از خرید شارژ مستقیم ایرانسل خدمات ارتباطی برای همه اقشار
به گفته وی، در بحث برابری، ایرانسل با فراهم‌آوردن زیرساخت‌های ارتباطی و امکانات و بسترها برای کسب و کار و دولت الکترونیکی، حرکت در جهت افزایش بهره‌وری، ارتقای سیستم‌های اداری، تحول در خدمات رسانی به مردم و خرید شارژ مستقیم ایرانسل صرفه جو.یی در انرژی را توسعه داده است و موفق به دریافت جایزه بهره‌وری ۱۴۰۴ شده است.
به گفته وی، ایرانسل از هر یک ریال درآمدی که کسب خرید شارژ مستقیم ایرانسل می‌کند، حدود ۳۵ درصد آن را بلافاصله دوباره به دولت برمی‌گرداند که ۲۸.۱ درصد متعلق به تسهیم درآمد، ۳ درصد خدمات عمومی، ۰.۲۵ درصد حق سازمان تنظیم مقررات، حق فرکانس، GSM و مایکرو و غیره است.
دزفولی تصریح کرد که توسعه خدمات در آینده خرید شارژ مستقیم ایرانسل عمدتا روی خدمات دیتا خواهد بود و حوزه رقابت هم سرویس‌های ارزش افزوده مبتنی بر خدمات دیتا خواهد بود.
به گفته وی، در مصرف بهینه که یکی از شاخص‌های سال جهاد اقتصادی است، ایرانسل با ارایه طرح‌های تعرفه مختلف، شارژ شگفت‌انگیز و غیره این امکان را برای مشترکین خود فراهم کرده است تا تعرفه مقرون به خرید شارژ مستقیم ایرانسل صرفه و بهینه را برای خود انتخاب کرده و هزینه‌های خود را مدیریت و کاهش دهند.
درآمد خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۶۶ هزار میلیارد ریالی دولت از محل پروژه ایرانسل
دزفولی گفت: در بحث هدفمندسازی به مفهوم عام آن، ایرانسل با هدف نسبتا برابر همه اقشار کشور از همه امکانات کشور سعی کرده است با توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در مناطق محروم و پوشش ۲۲ هزار روستا، یکسان‌سازی نرخ مکالمه در کل کشور، ارایه تعرفه‌های تخفیفی متناسب با نحوه استفاده کاربر و برقراری رومینگ برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل همه، امکان استفاده از تلفن همراه را برای همه اقشار میسر کند و هر سرویسی که در کلان شهرها و پایتخت ارایه می‌شود، در روستاها نیز همان سرویس‌ها ارایه می‌شوند.
راه‌اندازی خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایت‌های سبز با استفاده از انرژی ترکیبی
هدفمندسازی در مفهوم خرید شارژ مستقیم ایرانسل عام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 10
  • بازدید سال : 70
  • بازدید کلی : 309