loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 5 یکشنبه 03 شهریور 1392 نظرات (0)

خرید شارژ

ایرانسل

این سامانه در تعامل مشترک ایرانسل و در راستای استراتژی جمعیت هلال احمر، خریدشارژ مستقیم ایرانسل جهت جذب حداکثری مشارکت های مردمی و ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، راه اندازی شده است.
امکان ارسال کمکهای خریدشارژ مستقیم ایرانسل نقدی مشترکین ایرانسل به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی از طریق پیام‌کوتاه فراهم شد
امکان ارسال کمک‌های نقدی مشترکین ایرانسل به مردم زلزله‌زده آذربایجان‌شرقی از طریق پیام‌کوتاه فراهم خریدشارژ مستقیم ایرانسل شد
در این لوح تقدیر، از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر ایرانسل به عنوان نخستین و تنها حامی مالی کاروان ورزشکاران ایرانی در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ تقدیر و تشکر به عمل آمده و تاکید شده که حمایت‌های مالی و معنوی ایرانسل از سفرای ورزشی ایران خریدشارژ مستقیم ایرانسل در مهمترین آوردگاه ورزشی جهان با قدردانی تمامی اعضای جامعه ورزش ایران همراه است.
براساس این گزارش، از آنجایی که در شبکه تلفن همراه ایرانسل، طرح پایداری شبکه در شرایط اضطراری از زمان راه اندازی شبکه اجرا شده بود، در زمان وقوع زلزله‌ای به بزرگی۶٫۲ در مقیاس ریشتر در شهرستان‌های وزرقان، اهر و هریس در استان آذربایجان شرقی، خریدشارژ مستقیم ایرانسل برای سرویس دهی به مشترکان در مناطق زلزله‌زده مشکلی ایجاد نشده و حتی با وجود قطع شبکه برق در برخی از این مناطق، از طریق انرژی های پشتیبان و جایگزین، سرویس‌دهی به مشترکان در این مناطق ادامه پیدا کرده است.
در پایان این تقدیرنامه ویژه، ابراز امیدواری شده که با اتکا به عنایات ایزد منان و همدلی روزافزون جامعه خریدشارژ مستقیم ایرانسل ورزشی ایران و ایرانسل در حمایت از ورزش ملی و همدلی روزافزون و استمرار چنین همکاری‌های موثری، درآینده شاهد الگوگیری دیگر بخش های جامعه تولید و صنعت کشور در جهت حمایت از ورزش کشور باشیم.
در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جمهوری اسلامی ایران به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، که سه شنبه شب و در محل آکادمی ملی المپیک برگزارشد، محمود احمدی نژاد با اهدای لوح تقدیری، از ایرانسل به عنوان اولین و تنها خریدشارژ مستقیم ایرانسل حامی کاروان اعزامی ایران به المپیک تقدیر کرد.
ضمن آنکه، جمعی از کارکنان ایرانسل، بخشی از حقوق خود را نیز به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی اعطا کرده‌اند و چند محموله اقلام زیستی و تغذیه‌ای هم، توسط جمعی خریدشارژ مستقیم ایرانسل از کارکنان ایرانسل، بین مردم زلزله‌زده در این مناطق توزیع شده است.
خلاصه خریدشارژ مستقیم ایرانسل
همچنین با هدف تامین نیازهای ارتباطی هموطنان در مناطق زلزله‌زده، از نیمه شب وقوع این حادثه، تا زمان عادی شدن شرایط، امکان مکالمه رایگان داخل شبکه برای کلیه مشترکین ایرانسل حاضر در مناطق زلزله‌زده فراهم شده و علاوه بر تیم‌های فنی پشتیبان، تیم‌هایی نیز برای ثبت‌نام و ارائه سیم‌کارت رایگان به هموطنان زلزله‌زده، به این مناطق اعزام شده‌اند. خریدشارژ مستقیم ایرانسل
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانند با ارسال یک خریدشارژ مستقیم ایرانسل پیامک بدون متن رایگان به شماره ویژه ۸۱۱۵، از محل اعتبار سیم‌کارت ایرانسل خود، مبلغ مورد نظر خویش را مستقیما به هموطنان نیازمند زلزله‌زده در آذربایجان شرقی اهدا کنند. این مبلغ، در صورت‌حساب مشترکین دائمی منظور شده و از میزان شارژ مشترکین اعتباری کسر می‌شود.
به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی نیکوکاران به هموطنان آسیب‌دیده خریدشارژ مستقیم ایرانسل در زلزله‌ استان آذربایجان شرقی از طریق تلفن‌همراه ، سامانه "مشارکت های مردمی ۸۱۱۵" با همکاری ایرانسل و جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، راه اندازی شد.
تقدیر احمدی نژاد از ایرانسل در مراسم بدرقه کاروان خریدشارژ مستقیم ایرانسل اعزامی ایران به المپیک
مراسم بدرقه ورزشکاران اعزامی به مسابقات المپیک ۲۰۱۲، سه شنبه شب و با حضور محمود احمدی نژاد، محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان، حمید سجادی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای، زریبافان مشاور رییس جمهور و رییس خریدشارژ مستقیم ایرانسل بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد علی آبادی رییس کمیته ملی المپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل ملی المپیک و جمع کثیری از پیشکسوتان، ورزشکاران راه یافته به این مسابقات و خانواده‌ آنان با حمایت ایرانسل در محل اکادمی ملی المپیک برگزارشد.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 24
  • بازدید سال : 84
  • بازدید کلی : 323