loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 6 پنجشنبه 17 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ







ایرانسل

گزینه های اشتراک خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس اعتباری وایمکس در جدول زیر نشان داده شده اند:
برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل آشنایی با سرویس اعتباری وایمکس ایرانسل، اینجا کلیک کنید.
۶. به منظور تضمین کیفیت سرویس‌های ارائه شده، ایرانسل در مورد طرح‌های نامحدود اقدام به اعمال «خط مشی مصرف صحیح» نموده است. سقف کاربرد نامحدودی برای کاربران در نظر گرفته شده است تا بتوانند بدون نگرانی خرید شارژ مستقیم ایرانسل به گردش در اینترنت و دانلود بپردازند. با این حال، در صورتی که کاربر به طور غیرمعمول از پهنای باند استفاده کرده و به دانلود بیش از حد اقدام نماید، سیاست محدودسازی پهنای باند در مورد وی اعمال خواهد شد و از آن پس، قادر به استفاده از سرویس، به صورت نامحدود نخواهد بود.
برای مشاهده جدول در خرید شارژ مستقیم ایرانسل سایز بزرگتر روی آن کلیک کنید.
با انتخاب سرویس اعتباری، نیازی نیست در پایان هر ماه قبض پرداخت خرید شارژ مستقیم ایرانسل کنید. شما طرح تعرفه خود را بر اساس مبلغی که می‌خواهید پرداخت نمایید برای یک دوره ۳۰ روزه، انتخاب می‌نمایید. در صورتی که قصد دارید کاربر خدمات اعتباری ما باشید، توجه کنید که تنها لازم است اطمینان حاصل نمایید که در حساب خود اعتبار کافی دارید.
در صورتی که مشترک خدمات اعتباری ما هستید، توجه داشته باشید که تنها لازم است اطمینان حاصل کنید که ابتدای هر دوره در حساب خود اعتبار کافی دارید. حساب مذکور، مانند یک صندوق عمل می‌کند که شما مبلغی که مایلید برای استفاده از اینترنت در هر دوره صرف کنید، در آن ذخیره می‌نمایید و سپس بر اساس طرح تعرفه انتخابی و میزان مصرف شما، هزینه‌های مربوط در ابتدای هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوره از آن کسر می‌گردد.
لطفاً توجه داشته باشید که کلیه کاربران وایمکس ایرانسل، صرف نظر از روش پرداخت انتخابی خود می‌توانند در هر زمان به ریز صورت‌حساب و جزئیات استفاده خود از خدمات، خرید شارژ مستقیم ایرانسل دسترسی داشته باشند.
کاربران سرویس دائمی می‌توانند تا میزان مورد نظر خود از سرویس دائمی وایمکس استفاده کنند، با این تفاوت که این خرید شارژ مستقیم ایرانسل گروه از کاربران باید در پایان دوره، صورت‌حساب پرداخت کنند. لازم به ذکر است که مهلت پرداخت برای دوره جدید این دسته از کاربران ۳۰ روز پس از صدور صورت‌حساب می‌باشد.
کلیه مبالغ مذکور، بدون احتساب خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۶% مالیات بر ارزش افزوده ارائه شده اند.
۳. صرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل نظر از تعداد روزهای یک ماه (برای مثال اسفند ۲۹ روز) دوره های محاسباتی برای کاربران سرویس اعتباری ۳۰ روزه خواهد بود.
(ویژه سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل) خرید شارژ مستقیم ایرانسل جهت پرداخت هزینه اشتراک ماهانه خود اقدام نمایند.
تعرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل های سرویس اعتباری وایمکس
های سرویس اعتباری وایمکس خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تعرفه‌های عمومی وایمکس ایرانسل برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل همه کاربران
برای اولین بار در ایران، کلیه خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربران وایمکس ایرانسل می توانند از طریق کارت شارژهای موجود در بازار
توجه داشته باشید که هزینه طرح‌های تعرفه انتخابی، با بالا رفتن سرعت اینترنت در هر طرح و یا میزان خرید شارژ مستقیم ایرانسل ترافیک ماهانه انتخابی توسط مشترک افزایش خواهد یافت.
لطفاً توجه داشته باشید که کلیه کاربران وایمکس ایرانسل، صرف نظر از روش پرداخت انتخابی خود، می‌توانند در هر خرید شارژ مستقیم ایرانسل زمان به ریز صورت‌حساب و جزئیات استفاده خود از خدمات، دسترسی داشته باشند.
۲. در صورتی که کاربر در انتهای دوره اقدام به پرداخت ننماید حساب کاربری فرد غیر فعال می شود و هر زمانی که کاربر خرید شارژ مستقیم ایرانسل اقدام به پرداخت نماید از همان روز سرویس وایمکس به مدت ۳۰ روز فعال خواهد شد.
هزینه نصب و راه خرید شارژ مستقیم ایرانسل اندازی مودم (بدون احتساب مالیات) ٨٠٠٠٠ ریال می باشد.
نرخ مصرف آزاد، خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۸۹ ریال به ازای هر مگابایت می باشد.
با انتخاب سرویس اعتباری، نیازی نیست در پایان هر ماه قبض پرداخت کنید. شما طرح تعرفه خود خرید شارژ مستقیم ایرانسل را بر اساس مبلغی که می‌خواهید پرداخت نمایید برای یک دوره ۳۰ روزه، انتخاب می‌نمایید. در صورتی که قصد دارید کاربر خدمات اعتباری ما باشید، توجه کنید که تنها لازم است اطمینان حاصل نمایید که در حساب خود اعتبار کافی دارید.
۵. برای استفاده از اینترنت ١٢٨ خرید شارژ مستقیم ایرانسل و ٢۵۶ کیلوبیت بر ثانیه مصرف آزاد، هیچ هزینه ای به عنوان حق اشتراک ماهیانه، در ابتدای دوره از شما دریافت نمی‌گردد.
نکاتی که باید به خاطر داشته باشید: خرید شارژ مستقیم ایرانسل
تعرفه خرید شارژ مستقیم ایرانسل های سرویس دائمی وایمکس
۱. حساب کلیه کاربران سرویس های وایمکس با توجه به اینکه سرویس آنها در چه روزی از ماه فعال شده برای مدت ۳۰ روز فعال خواهد بود، بنابراین لازم است کاربر نسبت به پرداخت هزینه سرویس وایمکس خود در انتهای دوره (پایان خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۳۰ روز) اقدام نماید.
با انتخاب سرویس اعتباری، نیازی نیست در پایان هر دوره قبض پرداخت کنید، خرید شارژ مستقیم ایرانسل بلکه در ابتدای هر دوره هزینه اینترنت را پرداخت می‌کنید. شما طرح تعرفه خود را بر اساس میزان نیاز و مبلغی که می‌خواهید در یک دوره برای استفاده از سرویس وایمکس بپردازید، انتخاب می‌نمایید.
برای اطلاع از سرعت دانلود/آپلود خرید شارژ مستقیم ایرانسل طرح های تعرفه وایمکس ایرانسل، اینجا کلیک کنید!
۴. ارائه خدمات به متقاضیان استفاده از سرعت های بیشتر از ١٢٨ کیلو خرید شارژ مستقیم ایرانسل بیت بر ثانیه، مشمول قوانین سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور می باشد.

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 18
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 14
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 21
  • بازدید سال : 81
  • بازدید کلی : 320