loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 5 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 







                                                ایرانسل

 

شما همچنین می توانید اطلاعات موردنیاز خود را از طریق بخش درباره وایمکس در وب سایت ایرانسل به دست آورید. در این قسمت تمامی اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل مربوط به فناوری وایمکس و تاریخچه آن وجود دارد. همچنین، در وب سایت شما می توانید به فهرست مناطق تحت پوشش، فهرست فروشندگان منتخب، تعرفه ها و قیمت ها و اطلاعات درباره انواع مودم دسترسی داشته باشید.
پس از کسب اطلاعات لازم درباره این سرویس پیشرفته، لازم است نسبت به انتخاب طرح تعرفه مورد نظرتان اقدام کنید. طرح تعرفه در واقع بسته ای است متشکل از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرعتی که برای اتصال انتخاب می‌کنید و میزان ترافیک ماهیانه ای که مایل به استفاده از آن هستید. به عنوان مثال، شما طرح تعرفه ای با سرعت ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه، همراه با ترافیک ماهانه ۳ گیگابایت را انتخاب می نمایید.
به لحاظ فنی، وایمکس سیستم ارتباط بی سیم دیجیتال بوده و بر خلاف سرویس های ADSL که وابسته به وجود زیرساخت های کابل کشی و خطوط تلفن می باشد و در بسیاری موارد هزینه های فراوانی را به کاربران تحمیل می کند، به آسانی و با هزینه ای پایین، برای همگان قابل دسترسی می باشد. مزیت فوق العاده این فن آوری زمانی بیشتر احساس می شود که به علت محدودیتهای موجود، امکان دسترسی به سرویسهای ADSL وجود ندارد و در بسیاری موارد، کاربران مجبورند خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سیستم های کم سرعت و قدیمیDial-up بسنده کنند.
امروزه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با وجود فروشندگان مجاز ایرانسل در سرتاسر کشور، برخورداری از خدمات و محصولات متنوع این شرکت از جمله طـرح بزرگ وایمکس ایرانسل، امری بسیار ساده است. فروشـندگان منتخب و کارآزمـوده ما می توانند شما را با جزئیات این طرح آشنا کنند و همچنین شما خود می توانید شخصاً با مطالعه راهنماها، بروشورها و آگهی‌های ویژه وایمکس، از نحوه اشتراک، انتخاب طرح تعرفه، نحوه دریافت مودم و دیگر اطلاعات مورد نیاز آگاه شوید.
گام اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل
با انتخاب سرویس اعتباری، نیازی نیست در پایان هر دوره قبض پرداخت کنید، بلکه در ابتدای هر ماه هزینه اشتراک آن ماه را پرداخت می کنید. شما طرح تعرفه خود را بر اساس میزان نیاز و مبلغی که می خواهید ماهانه برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از وایمکس بپردازید انتخاب می‌نمایید. در صورتی که کاربر خدمات اعتباری ما باشید، تنها لازم است اطمینان حاصل کنید که ابتدای ماه در حساب خود اعتبار کافی دارید، سپس بر اساس طرح تعرفه انتخابی و میزان مصرف شما، هزینه‌های مربوطه در ابتدای هر ماه از آن کسر می‌گردد.
انتخاب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس دلخواه
پس از آشنایی با وایمکس و قابلیت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن، قطعاً به کاربران وایمکس ما خواهید پیوست!
گام خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم: انتخاب سرویس دلخواهگام دوم
کاربران وایمکس نیز می توانند بر اساس تمایل خود نسبت به نحوه پرداخت، از میان دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزینه اشتراک اعتباری و یا دائمی یکی را انتخاب کنند:
برای داشتن تجربه‌ای منحصر بفرد از اینترنت، کافیست خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۵ گام ساده بردارید تا یکی از کاربران وایمکس شرکت ایرانسل باشید:
خرید شارژ مستقیم ایرانسل گام تا وایمکس
آشنایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل با وایمکس
پس از تجربه ای موفق در زمینه تلفن همراه و خدمات مرتبط با آن، اکنون ایرانسل تجربه ای کاملاً متفاوت را به دوستداران فناوری های نوین ارائه می دهد. سرویس وایمکس ایرانسل، اینترنت بی سیم را با کیفیتی مطلوب بر روی کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این سرویس، شما نیازی به خط تلفن ثابت و یا سیم کارت های ایرانسل ندارید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و می توانید تنها از طریق یک مودم وایمکس و با استفاده از کامپیوتر شخصی خود به اینترنت دسترسی داشته باشید.
کاربران سرویس دائمی نیز می‌توانند تا هر میزان که مایل باشند از این سرویس استفاده کنند، با این تفاوت که این گروه از کاربران باید در پایان دوره، صورتحساب پرداخت کنند. این کاربران باید در زمان درخواست اشتراک، سپرده‌ای را در اختیار ایرانسل قرار دهند. لطفاً به این نکته توجه کنید که سقف مصرف برای کاربران دائمی، بر اساس مقدار خرید شارژ مستقیم ایرانسل سپرده مذکور تعیین ‌می شود.
روش دیگر آشنایی با وایمکس ایرانسل، خرید شارژ مستقیم ایرانسل برقراری ارتباط با مرکز تماس وایمکس ایرانسل است. اگر از مشترکین سیم کارت های ایرانسل هستید، از خط خود با شماره ٧٠٧ تماس بگیرید و از سایر خطوط شماره ٠٩٣٧٧٠٧٠٠٠٠ را شماره گیری نموده و در هر ساعت از شبانه روز، با آسودگی خاطر هر سوالی که در خصوص وایمکس ایرانسل و خدمات مربوط به آن دارید از پاسخگویان مرکز تماس ما بپرسید.

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 6
  • بازدید سال : 66
  • بازدید کلی : 305