loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 5 دوشنبه 07 مرداد 1392 نظرات (0)

خرید شارژ

ایرانسل

هر کاربر خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی در ازای پاسخ به هر سوال طلایی یک بار شانس شرکت در رقابت دونفره را پیدا خواهد کرد.
مثال: Q ۳ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
دعوت از خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دوستان:
ربات راهنما چه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کارهایی می تواند انجام دهد:
کاربر با ارسال دستور OZV MOSA از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲در کلوپ عضو میشود. عضویت در مسابقه و دریافت اولین سوال رایگان خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی است و فقط در ازای ارسال سوالات و استفاده از راهنما از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
نحوه انتخاب برندگان: خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی
نکته: هر کاربر خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی می تواند حداکثر ۱۰ نفر را به مسابقه دعوت کند.
انتخاب برنده قرعه کشی: خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی جایزه صد میلیون ریالی
ربات خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی راهنما:
اگر کاربرA مساوی شود ۱۰۰ امتیاز و B هم ۱۰۰ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی امتیاز کسب میکند.
در واقع خدمات ارزش افزوده، خدماتی هستند که فراتر از سرویس های پایه یک اپراتور (مثلا ارسال SMS)ارائه می شوند بنابراین در قیمت خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی گذاری اینگونه سرویسها،پیامکهای حاوی محتواهای ارزش افزوده در طبقه بالاتری نسبت به پیامک های معمولی قرار می گیرند.
"روبودانا" برای پاسخ دادن به سوالات طلایی و خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کشف رمز به کاربر کمک می کند.
در ابتدای مسابقه برای هر کاربریک رمز در نظر گرفته می شود که کاربر با حدس زدن رمز مسابقه (که یک عدد ۶رقمی است) ۱۰۰۰ امتیاز دیگر دریافت می کند. نحوه کشف رمز به این صورت است که پس از پاسخ صحیح به برخی از سوالات یک یا چند رقم رمز برای کاربر نمایش داده می شود یعنی پس از پاسخ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دادن به تمام سوالات ۳ رقم رمز نمایش داده می شود.
در پایان مسابقه از بین شرکت کنندگانی که به حداقل ۱ سوال در خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی مسابقه پاسخ داده باشند به قید قرعه یک شرکت کننده انتخاب خواهد شد. (امتیاز بیشتر = شانس بیشتر)
شرکت کنندگان همواره با خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی ارسال Q ۹۹۹ به شماره ۸۲۸۲ می توانند برای کشف رمز مسابقه از سیستم کمک بگیرند.در این حالت کاربر با راهنمایی هایی که از سیستم دریافت می کند بایستی بقیه ارقام را حدس زده و عدد مورد نظر را با یک فاصله پس از حرف Q به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
سوالات ۵،۱۰،۱۵،۲۰ مسابقه، سوالات طلایی می باشند که کاربر با پاسخ به این سوالات، بسته به میزان سختی سوال، امتیازی بین ۵۰۰ تا ۲۰۰۰ امتیاز دریافت خواهد کرد. پاسخ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی غلط به این سوالات نیز همچون سایر سوالات ۵۰ امتیاز دارد.
اگر کاربرA برنده شد ۲۰۰ امتیاز کسب خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی میکند.
خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی رقابت دو نفره:
اگر کاربرA برنده نشد کاربرB ۱۰۰ امتیاز و کاربرA صفر امتیاز کسب خواهد خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کرد.
- نحوه انصراف: کاربر برای لغوعضویت خود میتوانددستور LAGHV خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی MOSA را از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
نحوه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی قیمت گذاری:
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد Q ۳۳۳ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
کیورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “Q” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی از حرف “Q” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی دهد.
با نظر به موارد فوق و با توجه به اینکه درمسابقات پیامکی در ازای هردرخواست،یک پیامک ۵ قسمتی خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی (معادل ۵ پیامک) برای مشترکین ارسال میگردد. قیمت پاسخگویی به هرسوال معادل ۷۵۰ ریال محاسبه گردیده است.
شماهر زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
کشف خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی رمز:
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "ربو دانا" به کاربر معرفی می شود که در هر مرحله از مسابقه در خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی کنار او بوده و به کاربر کمک می کند تا امتیازش را افزایش دهد.
هر کاربر یک کد مخصوص به خود خواهد داشت که به وسیله آن می تواند دوستان خود را دعوت نماید. خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی هر کاربر به ازای هر دوستی که در مسابقه دعوت کند ۱۰۰ امتیاز خواهد گرفت
ارسال پیامک به۸۲۸۲ رایگان میباشد این بدین معنی است که مشترکین برای ارسال OZV MOSA به ۸۲۸۲ هزینه ای پرداخت خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی نمی کنند. ولی با توجه به اینکه این سرویس بعنوان یک سرویس ارزش افزوده به شمار می آید مشترکین فقط در ازای پیامک های دریافتی از سیستم هزینه پرداخت می کنند.
امتیاز کاربر با خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شرکت در رقابت دونفره با کاربر دیگری که در همان سوال است مقایسه خواهد شد.
نحوه خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی امتیازگیری:
شرکت کنندگان برای مشورت با روبودانا باید خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی عبارت ROBO را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
تذکر مهم:با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک ملی آغازمسابقه:

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 304