loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 3 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 















                                                ایرانسل

- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV ESG را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "یاور" YAVARبه کاربر معرفی می شود که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر در پاسخ به سوالات و افزایش امتیازات کمک می کند. کاربران همواره با ارسال YAVAR به ۸۲۸۲ می توانند از یاور مسابقه راهنمایی دریافت کنند.
همراهی با بازیکنان تیم در سفرهای داخلی (به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۱ نفر)
خرید شارژ مستقیم ایرانسل آغازمسابقه
برنده در سفرهای داخلی تیم در مدت برگزاری لیگ، با تیم استقلال از مبدا با هواپیمای اختصاصی بازیکنان همراه می شود و در شهر مقصد تمام مدت همراه تیم و در هتل بازیکنان اقامت می کند، همچنین با تیم وارد استادیوم شده و بازی را تماشا می کند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با بازیکنان به شهر مبدا باز خواهند گشت.
کمک هزینه خرید گوشی Sony Xperia Z به ارزش ۱۲میلیون ریال (به ۲ نفر) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برنده، شب قبل از بازی استقلال در تهران، در هتل المپیک حضور خواهند یافت و شام را همراه بازیکنان صرف می کند و شب را در هتل اقامت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و فردای آن روز همراه با تیم در استادیوم حضور خواهند یافت.
مثال: خرید شارژ مستقیم ایرانسل EG ۲
- خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال عبارت OZV ESG به ۸۲۸۲
صرف شام با بازیکنان خرید شارژ مستقیم ایرانسل محبوب تیم (به ۱ نفر)
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ دهد.
شما هر زمان پس از لغو عضویت خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “EG” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “EG” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
عضویت خرید شارژ مستقیم ایرانسل در مسابقه برای کاربران به دو صورت امکان پذیر است:
. عضویت در مسابقه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
یاور خرید شارژ مستقیم ایرانسل مسابقه:
نکته : خانم های برنده همراه با یکی از اعضای خانواده درجه اول به صورت رایگان، تیم را همراهی خواهند کرد.(به جز ورود به استادیوم که منع قانونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد)
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود و فاصله خود برای ورود به جایگاه ویژه در مسابقه، می توانید عبارت EMTZ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
کاربر بعد از هر ۱۰ سوال به یک سوال طلایی ۵۰۰ امتیازی میرسد. سوالات طلایی مسابقه(۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰و ۸۰) هستند و کاربر در صورت پاسخ غلط به این سوالات همان ۵۰ امتیاز را دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند.
هر پاسخ صحیح ۱۰۰ امتیاز و پاسخ غلط ۵۰ امتیاز دارد. در صورت پاسخ غلط، سوال بعدی برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر ارسال می گردد.
- خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامک خالی به ۸۰۵۰۸
• نحوه امتیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیری:

sharj بازدید : 3 پنجشنبه 13 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 







                                                ایرانسل

 

در خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل هر لحظه برای مشاهده امتیاز خود در مسابقه می توانید کد DM ۲۰۲۰ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و کاربر بر اساس امتیازاتی که تا خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
شما هر خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل زمان پس از لغو عضویت می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
شماره خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل پشتیبانی: ۰۲۱۸۸۷۳۶۰۶۴
موضوع: شهادت آیت الله دکتر بهشتی،روز عفاف و حجاب، ولادت حضرت قائم (عج)، روز بهزیستی و تامین اجتماعی، اطلاعات عمومی با موضوع اصناف و مالیات، پیشخوان های موسسه کلید، روز قلم ، مشاهیر فرهیختگان و دانشمندان ایران و جهان، شهادت امام علی (ع) مشترک با ارسال پیامک خالی رایگان به ۸۴۸۲۲ تنها در باشگاه بهاره ی مسابقات پیامکی کلید عضو شده خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل است و لیست مسابقات جاری را مشاهده می کند و برای عضویت در مسابقه مورد نظر خود باید شماره کد ردیف مسابقه را به ۸۲۸۲ ارسال نماید.
نحوه اعلام نتایج مسابقه به برندگان:از طریق تماس تلفنی از شماره ۰۹۳۵۱۰۰۰۰۰۰ از طرف ایرانسل خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل به برندگان اطلاع رسانی می شود و بعد از انجام قرعه کشی، اسامی برندگان روی سایت کلید و ایرانسل قرار خواهد گرفت.
توجه: جوایز با کسر کسورات قانونی به خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل برندگان اهدا می گردد.
جوایز قرعه کشی(امتیاز بیشتر=شانس بیشتر؛ در صورتیکه هر کاربر به تعداد بیشتری سئوال پاسخ دهد، امتیاز بیشتری کسب خواهد نمود و با توجه به اینکه جوایز قرعه کشی به میزان امتیاز کسب شده بستگی دارد شانس شرکت کننده در برنده شدن افزایش خواهد یافت) : توجه: هر شرکت کننده فقط می تواند یک جایزه در هر مسابقه برنده شود. یعنی اگر خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل به عنوان مثال شرکت کننده ای به همه سئوالات تمام مسابقه پاسخ دهد، در همه مراحل قرعه کشی شرکت داده می شود، ولی اگر برنده بیش از یک جایزه در یک مسابقه شود، بهترین جایزه به او اهدا می شود، و جوایز دیگر به فرد جایگزین تعلق می گیرد.
لازم به ذکر است مشترک می تواند در بیش از یک مسابقه شرکت کند خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل و شانس خود را در برنده شدن جوایز باشگاه افزایش دهد.
به عنوان مثال اگر مشترک شماره ردیف مسابقه روز محیط زیست "۳" به ۸۴۸۲۲ ارسال کند سوال اول مربوط به این مسابقه برایش ارسال می شود. توجه: برای ارسال پاسخ به سوالات مسابقات دیگر، باید کد پاسخ همان مسابقه خرید اتوماتیک شارژ ایرانسل را که در جدول صفحه بعدی آمده است به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.

sharj بازدید : 3 دوشنبه 10 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 







                                                ایرانسل

در حال حاضر شرکت خدمات ارتباطی ایرانسل دو نوع IP («ایستا» و «متغیر») به کاربران سرویس وایمکس ارائه می دهد، این IP شارژ مستقیم ایرانسل به صورت پیش فرض از نوع «متغیر» می باشد، بدین معنی که در هر بار اتصال به شبکه جهانی اینترنت، IP آدرس کاربر تغییر می‌کند. نوع دیگر IP، «ایستا» یا «استاتیک» است که با استفاده از آن، در هر بار اتصال به شبکه جهانی اینترنت یک IP آدرس ثابت به کاربر اختصاص داده می‌شود.
در حال حاضر که سازمان‌ها به طور مستمر مورد حملات سایبری شارژ مستقیم ایرانسل قرار می گیرند، حفاظت از اطلاعات به یکی از نگرانی‌های اصلی سازمان‌ها بدل شده است. این نگرانی هنگامی بیشتر می‌شود، که سازمان‌ها از بستر اینترنت برای انتقال اطلاعات میان بخش‌ها و شعب خود استفاده می‌کنند
شبکه اختصاصی مجازی شارژ مستقیم ایرانسل بر بستر وایمکس:
۱. این سرویس مختص شارژ مستقیم ایرانسل کاربران شرکتی حقوقی وایمکس می باشد.
یکی از برجسته ترین خدماتی که از طریق وایمکس ایرانسل ارائه می‌گردد، امکان ایجاد شبکه اختصاصی مجازی (VPN)، بدون نیاز به اتصال به اینترنت می‌باشد. این شبکه مجازی کانالی امن برای انتقال شارژ مستقیم ایرانسل اطلاعات ایجاد می‌کند.
مناسب برای سازمان‌هایی که شارژ مستقیم ایرانسل دارای پراکندگی جغرافیایی هستند
مزایای شارژ مستقیم ایرانسل شبکه اختصاصی مجازی بر بستر وایمکس ایرانسل:
برخی از مشتریان کنونی سرویس شبکه اختصاصی شارژ مستقیم ایرانسل مجازی ایرانسل:
عدم نیاز به اینترنت برای انتقال اطلاعات شارژ مستقیم ایرانسل
- دسترسی دائم به شبکه در هر حالت برای آنها بسیار شارژ مستقیم ایرانسل حائز اهمیت است
- شارژ مستقیم ایرانسل به طور مستمر نیازمند انتقال مقادیر زیادی از اطلاعات می‌باشند؛ یا
- دارای شعب مختلف شارژ مستقیم ایرانسل هستند؛
افزایش امنیت ارتباطات به شارژ مستقیم ایرانسل وسیله ایجاد کانالی امن و خصوصی
۳. درخواست مشترک ظرف مدت ۱۵ روز بررسی و به مشترک اطلاع داده شارژ مستقیم ایرانسل می شود.
شرکت‌ها و شارژ مستقیم ایرانسل موسساتی که:
۲. درخواست باید از طریق نامه ای رسمی که دارای سربرگ و مهر شرکت می باشد به آدرس wimaxsales@mtnirancell.ir شارژ مستقیم ایرانسل ارسال گردد.
شرایط درخواست شارژ مستقیم ایرانسل IP ایستا:
امکان برقراری ارتباط با شبکه مرکزی شرکت، برای کارمندانی که خارج از محیط شارژ مستقیم ایرانسل سازمان مشغول فعالیت می‌باشند
عدم نیاز به ایجاد زیر ساخت‌های کابلی شارژ مستقیم ایرانسل
می‌توانند با شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از شبکه اختصاصی مجازی ایرانسل، بستری امن جهت تبادل اطلاعات مهم و حساس خود فراهم آورند.
شرایط درخواست IP ایستا شارژ مستقیم ایرانسل برای کاربران وایمکس

sharj بازدید : 6 یکشنبه 09 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 







                                                ایرانسل

 

شما همچنین می توانید اطلاعات موردنیاز خود را از طریق بخش درباره وایمکس در وب سایت ایرانسل به دست آورید. در این قسمت تمامی اطلاعات خرید شارژ مستقیم ایرانسل مربوط به فناوری وایمکس و تاریخچه آن وجود دارد. همچنین، در وب سایت شما می توانید به فهرست مناطق تحت پوشش، فهرست فروشندگان منتخب، تعرفه ها و قیمت ها و اطلاعات درباره انواع مودم دسترسی داشته باشید.
پس از کسب اطلاعات لازم درباره این سرویس پیشرفته، لازم است نسبت به انتخاب طرح تعرفه مورد نظرتان اقدام کنید. طرح تعرفه در واقع بسته ای است متشکل از خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرعتی که برای اتصال انتخاب می‌کنید و میزان ترافیک ماهیانه ای که مایل به استفاده از آن هستید. به عنوان مثال، شما طرح تعرفه ای با سرعت ١٢٨ کیلو بیت بر ثانیه، همراه با ترافیک ماهانه ۳ گیگابایت را انتخاب می نمایید.
به لحاظ فنی، وایمکس سیستم ارتباط بی سیم دیجیتال بوده و بر خلاف سرویس های ADSL که وابسته به وجود زیرساخت های کابل کشی و خطوط تلفن می باشد و در بسیاری موارد هزینه های فراوانی را به کاربران تحمیل می کند، به آسانی و با هزینه ای پایین، برای همگان قابل دسترسی می باشد. مزیت فوق العاده این فن آوری زمانی بیشتر احساس می شود که به علت محدودیتهای موجود، امکان دسترسی به سرویسهای ADSL وجود ندارد و در بسیاری موارد، کاربران مجبورند خرید شارژ مستقیم ایرانسل به سیستم های کم سرعت و قدیمیDial-up بسنده کنند.
امروزه خرید شارژ مستقیم ایرانسل با وجود فروشندگان مجاز ایرانسل در سرتاسر کشور، برخورداری از خدمات و محصولات متنوع این شرکت از جمله طـرح بزرگ وایمکس ایرانسل، امری بسیار ساده است. فروشـندگان منتخب و کارآزمـوده ما می توانند شما را با جزئیات این طرح آشنا کنند و همچنین شما خود می توانید شخصاً با مطالعه راهنماها، بروشورها و آگهی‌های ویژه وایمکس، از نحوه اشتراک، انتخاب طرح تعرفه، نحوه دریافت مودم و دیگر اطلاعات مورد نیاز آگاه شوید.
گام اول خرید شارژ مستقیم ایرانسل
با انتخاب سرویس اعتباری، نیازی نیست در پایان هر دوره قبض پرداخت کنید، بلکه در ابتدای هر ماه هزینه اشتراک آن ماه را پرداخت می کنید. شما طرح تعرفه خود را بر اساس میزان نیاز و مبلغی که می خواهید ماهانه برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل استفاده از وایمکس بپردازید انتخاب می‌نمایید. در صورتی که کاربر خدمات اعتباری ما باشید، تنها لازم است اطمینان حاصل کنید که ابتدای ماه در حساب خود اعتبار کافی دارید، سپس بر اساس طرح تعرفه انتخابی و میزان مصرف شما، هزینه‌های مربوطه در ابتدای هر ماه از آن کسر می‌گردد.
انتخاب خرید شارژ مستقیم ایرانسل سرویس دلخواه
پس از آشنایی با وایمکس و قابلیت های خرید شارژ مستقیم ایرانسل آن، قطعاً به کاربران وایمکس ما خواهید پیوست!
گام خرید شارژ مستقیم ایرانسل دوم: انتخاب سرویس دلخواهگام دوم
کاربران وایمکس نیز می توانند بر اساس تمایل خود نسبت به نحوه پرداخت، از میان دو خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزینه اشتراک اعتباری و یا دائمی یکی را انتخاب کنند:
برای داشتن تجربه‌ای منحصر بفرد از اینترنت، کافیست خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۵ گام ساده بردارید تا یکی از کاربران وایمکس شرکت ایرانسل باشید:
خرید شارژ مستقیم ایرانسل گام تا وایمکس
آشنایی خرید شارژ مستقیم ایرانسل با وایمکس
پس از تجربه ای موفق در زمینه تلفن همراه و خدمات مرتبط با آن، اکنون ایرانسل تجربه ای کاملاً متفاوت را به دوستداران فناوری های نوین ارائه می دهد. سرویس وایمکس ایرانسل، اینترنت بی سیم را با کیفیتی مطلوب بر روی کامپیوتر در اختیار شما قرار می دهد. برای استفاده از این سرویس، شما نیازی به خط تلفن ثابت و یا سیم کارت های ایرانسل ندارید خرید شارژ مستقیم ایرانسل و می توانید تنها از طریق یک مودم وایمکس و با استفاده از کامپیوتر شخصی خود به اینترنت دسترسی داشته باشید.
کاربران سرویس دائمی نیز می‌توانند تا هر میزان که مایل باشند از این سرویس استفاده کنند، با این تفاوت که این گروه از کاربران باید در پایان دوره، صورتحساب پرداخت کنند. این کاربران باید در زمان درخواست اشتراک، سپرده‌ای را در اختیار ایرانسل قرار دهند. لطفاً به این نکته توجه کنید که سقف مصرف برای کاربران دائمی، بر اساس مقدار خرید شارژ مستقیم ایرانسل سپرده مذکور تعیین ‌می شود.
روش دیگر آشنایی با وایمکس ایرانسل، خرید شارژ مستقیم ایرانسل برقراری ارتباط با مرکز تماس وایمکس ایرانسل است. اگر از مشترکین سیم کارت های ایرانسل هستید، از خط خود با شماره ٧٠٧ تماس بگیرید و از سایر خطوط شماره ٠٩٣٧٧٠٧٠٠٠٠ را شماره گیری نموده و در هر ساعت از شبانه روز، با آسودگی خاطر هر سوالی که در خصوص وایمکس ایرانسل و خدمات مربوط به آن دارید از پاسخگویان مرکز تماس ما بپرسید.

sharj بازدید : 4 شنبه 08 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 

                                                ایرانسل

 

اکنون خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی صحبت کنید، بعداً بپردازید!
با پرداخت هزینه ماهانه اندکی، می توانید از تمام خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مزایای استفاده از تلفن همراه بهره‌مند شده و مخارج مکالمات خود را در پایان ماه بپردازید.
گام اول: یک بسته راه اندازی «پرداخت ماهانه» خریداری نمایید. این بسته شامل یک سیم‌کارت، فرم ثبت خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی نام و دفترچه راهنماست.
صورت ریز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مکالمات:
شماره مرکز پیام ایرانسل خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی ۰۹۳۵۰۰۰۱۴۰۰ می باشد.
به عنوان خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی مشتری طرح «پرداخت ماهانه» در پایان هر دو ماه، یک صورت‌حساب دریافت خواهید کرد که بنابر درخواست شما، صورت ریز مکالمات انجام شده نیز می‌تواند همراه آن ارسال گردد. این صورت‌حساب به نشانی پست الکترونیکی (email) شما فرستاده خواهد شد. شما برای پرداخت این صورت‌حساب، ۲۸ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.
پیامهای نوشتاری: خدمات پیام کوتاه (SMS) خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
نحوه خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شروع
یک خط تلفنی شبانه روزی برای ارائه کمک و پشتیبانی و امکان دسترسی فوری به خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تیم خدمات مشترکین ایرانسل در خدمت شماست. فقط کافیست شماره ۷۰۰ را بگیرید!
۳. فرم را به همراه کپی کارت ملی که شماره ایرانسل خود را روی آن نوشته اید، به فروشنده مجاز ایرانسل یا متصدی مرکز خدمات ایرانسل تحویل دهید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
اکنون می توانید از امکانات شبکه ایرانسل استفاده نموده و در پایان هر ماه هزینه های خود را پرداخت کنید. برای پرداخت صورتحساب خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی ۳۰ روز از تاریخ صدور آن فرصت دارید.
همچنین جهت ثبت نام سیم کارت می توانید به دفاتر پستی که فهرست آنها در اینجا آمده است، مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که اصل وکپی کارت ملی را به همراه داشته باشید. خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
تا زمانی که شما تحت پوشش طرح «پرداخت ماهانه» هستید ، تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی های شما بر اساس نرخهای تعیین شده در برگه های تعرفه این طرح محاسبه می شوند. این برگه ها در فروشگاهها و همچنین در صفحه تعرفه های طرح پرداخت ماهانه این وب سایت موجود می باشند.
گام سوم: تماس بگیرید!پس از تکمیل ثبت نام، پیام کوتاهی مبنی بر تایید این عملیات برایتان ارسال خواهد شد. پس از دریافت این خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی پیام شماره شما فعال شده و می توانید استفاده از آن را آغاز نمایید. سیم کارت شما جهت استفاده از طرح « پایه ثانیه ای» برنامه ریزی شده است.
۲. فرم را به طور خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی کامل پر کنید؛
گام دوم: شماره تلفن همراهتان را ثبت نمایید. ایرانسل طبق قانون موظف است خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تا مشخصات کلیه مشترکین خود را ثبت نماید. جهت ثبت نام لازم است تا فرم ثبت نام را تکمیل نمایید.
شما می توانید تماسهای خود را با استفاده از این سرویس به هرشماره تلفن دیگری به جز تلفن همراه خود خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی منتقل کنید.
انتقال تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تلفنی:
۱. یک فرم ثبت نام ایرانسل از فروشنده/ متصدی مرکز خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی خدمات دریافت کنید؛
خدمات مشترکین ایرانسل: خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
طرح دائمی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
شما می توانید با در خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی دست داشتن اصل و یک برگ کپی از کارت ملی خود به یکی از فروشندگان مجاز ایرانسل و یا مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید و طی مراحل زیر، درخواست خود را ارائه نمایید:
از خدمات ایرانسل بهره‌مند شوید خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی
فقط برای خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شما
نکته مهم: لطفاً ضوابط و شرایط استفاده از خدمات ایرانسل را مطالعه فرمائید. شروع استفاده از این سیم کارت به این معناست که خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شما قرارداد مشترکین را خوانده و پذیرفته اید.
صورت ریز مکالمات شامل گزارش کامل مصرف ماهانه شما می باشد. این گزارش منعکس کننده شماره مقصد، مدت زمان مکالمه، زمان برقراری تماس خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی و هزینه تماس است.
سرویس پیام کوتاه به شما اجازه می دهد تا پیامهای نوشتاری رابه سایر کاربران تلفن همراه ارسال و یا از آنها دریافت نمائید. هر پیام نوشتاری خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی شما می تواند حداکثر معادل ۱۶۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان انگلیسی و یا ۷۰ حرف یا رقم (شامل فواصل بین آنها) به زبان فارسی باشد. برای فرستادن SMS از صحت شماره مرکزپیام اطمینان حاصل فرمائید.
برای بهره مندی از طرح «پرداخت ماهانه» تنها کافی است مبلغی را به عنوان هزینه اشتراک به صورت ماهانه بپردازید . سایر هزینه های خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی تلفن همراه شما به صورت مجزا در صورتحساب منعکس خواهد شد.
کاربرد خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی این طرح
هنگام ارسال یا تحویل کپی مدارک شناسایی خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانکی به فروشندگان مجاز، حتماً اثر انگشت خود را در زیر برگه ثبت نمایید.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 8
  • بازدید سال : 68
  • بازدید کلی : 307