loading...
خرید شارژ مستقیم ایرانسل باکارت بانک ملت
sharj بازدید : 2 جمعه 14 تیر 1392 نظرات (0)

خرید شارژ 















                                                ایرانسل

- نحوه انصراف: کاربر برای لغو عضویت خود میتواند دستور LAGHV ESG را خرید شارژ مستقیم ایرانسل از طریق پیام کوتاه به شماره ۸۲۸۲ ارسال کند.
در این مسابقه ربات هوشمندی به نام "یاور" YAVARبه کاربر معرفی می شود که در خرید شارژ مستقیم ایرانسل هر مرحله از مسابقه در کنار او بوده و به کاربر در پاسخ به سوالات و افزایش امتیازات کمک می کند. کاربران همواره با ارسال YAVAR به ۸۲۸۲ می توانند از یاور مسابقه راهنمایی دریافت کنند.
همراهی با بازیکنان تیم در سفرهای داخلی (به خرید شارژ مستقیم ایرانسل ۱ نفر)
خرید شارژ مستقیم ایرانسل آغازمسابقه
برنده در سفرهای داخلی تیم در مدت برگزاری لیگ، با تیم استقلال از مبدا با هواپیمای اختصاصی بازیکنان همراه می شود و در شهر مقصد تمام مدت همراه تیم و در هتل بازیکنان اقامت می کند، همچنین با تیم وارد استادیوم شده و بازی را تماشا می کند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل با بازیکنان به شهر مبدا باز خواهند گشت.
کمک هزینه خرید گوشی Sony Xperia Z به ارزش ۱۲میلیون ریال (به ۲ نفر) خرید شارژ مستقیم ایرانسل
برنده، شب قبل از بازی استقلال در تهران، در هتل المپیک حضور خواهند یافت و شام را همراه بازیکنان صرف می کند و شب را در هتل اقامت خرید شارژ مستقیم ایرانسل و فردای آن روز همراه با تیم در استادیوم حضور خواهند یافت.
مثال: خرید شارژ مستقیم ایرانسل EG ۲
- خرید شارژ مستقیم ایرانسل ارسال عبارت OZV ESG به ۸۲۸۲
صرف شام با بازیکنان خرید شارژ مستقیم ایرانسل محبوب تیم (به ۱ نفر)
سوال اول هر روز بطور اتوماتیک برای ثبت نام کنندگان فرستاده می شود خرید شارژ مستقیم ایرانسل و در صورتیکه کاربر بخواهد می تواند به سوالات بیشتری در آن روز پاسخ دهد.
شما هر زمان پس از لغو عضویت خرید شارژ مستقیم ایرانسل می توانید مجددا وارد مسابقه شده و مسابقه را از آخرین سوالی که قبلا پاسخ داده اید ادامه دهید. در اینصورت امتیازات جدید کسب شده به امتیازات قبلی شما افزوده خواهد شد.
کیوورد قابل استفاده در این مسابقه برای پاسخ دادن به سوالات “EG” می باشد و شرکت کنندگان بایستی شماره خرید شارژ مستقیم ایرانسل گزینه صحیح را با رعایت یک فاصله پس از حرف “EG” در متن پیامک وارد نموده و آن را به شماره ۸۲۸۲ ارسال نمایند.
تذکر مهم: با لغو مسابقه در هر مرحله از مسابقه، تمامی امتیازات کسب شده برای کاربر محفوظ خواهد ماند و خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر بر اساس امتیازاتی که تا آن لحظه کسب کرده است در قرعه کشی ها شرکت داده خواهد شد.
عضویت خرید شارژ مستقیم ایرانسل در مسابقه برای کاربران به دو صورت امکان پذیر است:
. عضویت در مسابقه خرید شارژ مستقیم ایرانسل و دریافت اولین سوال رایگان است و فقط در ازای دریافت پیامکهای بعدی از کاربر هزینه کسر خواهد شد. پس از عضویت در مسابقه، سوالات برای کاربر ارسال می شود.
یاور خرید شارژ مستقیم ایرانسل مسابقه:
نکته : خانم های برنده همراه با یکی از اعضای خانواده درجه اول به صورت رایگان، تیم را همراهی خواهند کرد.(به جز ورود به استادیوم که منع قانونی خرید شارژ مستقیم ایرانسل دارد)
در هر لحظه برای مشاهده امتیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل خود و فاصله خود برای ورود به جایگاه ویژه در مسابقه، می توانید عبارت EMTZ را به ۸۲۸۲ ارسال نمایید.
کاربر بعد از هر ۱۰ سوال به یک سوال طلایی ۵۰۰ امتیازی میرسد. سوالات طلایی مسابقه(۱۰، ۲۰، ۳۰، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰و ۸۰) هستند و کاربر در صورت پاسخ غلط به این سوالات همان ۵۰ امتیاز را دریافت خرید شارژ مستقیم ایرانسل می کنند.
هر پاسخ صحیح ۱۰۰ امتیاز و پاسخ غلط ۵۰ امتیاز دارد. در صورت پاسخ غلط، سوال بعدی برای خرید شارژ مستقیم ایرانسل کاربر ارسال می گردد.
- خرید شارژ مستقیم ایرانسل پیامک خالی به ۸۰۵۰۸
• نحوه امتیاز خرید شارژ مستقیم ایرانسل گیری:

برچسب ها خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مسکن , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک تجارت , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک پاسارگاد , خرید مستقیم شارژ ایرانسل با کارت بانک پارسیان , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک اقتصادنوین , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک کشاورزی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک ملی , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک مهر , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک آینده , خرید شارژ مستقیم ایرانسل با کارت بانک سپه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک رفاه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک صادرات , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک انصار , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سامان , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سرمایه , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک سینا , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرین , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک کارآفرینی , خرید شارژ اتوماتیک ایرانسل با کارت بانک ملی ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 15
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 67
  • بازدید کلی : 306